Mihin naisverkostoja vielä tarvitaan?

Kun olen kertonut ihmisille, että olen Women in Nuclear Finlandin puheenjohtaja, minulta on monesti kysytty, mihin moisia naisverkostoja vielä tarvitaan. Eikö meillä ole tasa-arvoasiat jo kunnossa? Tämä kysymys tuli jälleen mieleeni, kun sain eräästä työkokouksesta otetun kuvan. Jo pelkästään tämän kuvan pitäisi kertoa, että jotain työtä on vielä jäljellä.



Olen tavannut Women in Nuclear Finlandin kautta upeita ihmisiä. Olen päässyt kuulemaan voimaannuttavia uratarinoita naisilta, jotka ovat edenneet johtotehtäviin perinteisesti hyvin miesvaltaisella alalla. Olen oppinut valtavasti uutta, ja ennen kaikkea, olen saanut viettää paljon hauskoja hetkiä näiden naisten kanssa. Eiköhän siinä ole jo syitä kerrakseen!



P.S. Jos sinua kiinnostaa Women in Nuclear Finlandin toiminta, ota minuun rohkeasti yhteyttä!

Kommentit

Suositut tekstit